Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Judgement | użytkownik

imię i nazwiskoAnia adresGliwice zarejestrowany06.09.2006 @13:38:37 ostatnio na stronie23.02.2017 @19:43:25

oj Ania Ania co ja z Tobą mam..

a no maluje, rysuje, poszukuje.. i tak to jest (:

..takie o to momenty moje..

zaskoczyła Cię długość komentarza ?
eh, mnie też : P hehe żartuję. lubie to..zatem nie ma za co.
a, chcesz napisać DZIĘKI ZA KOM. ?

to PLIIIIS NIE RÓB TEGO to dla mnie przyjemność, nie oceniam fot. które mi się nie podobają..nikt też do myśli dłuższej mnie nie zmusza no, prawie nikt : P po za mną, a jeśli mimo to chcesz podziękować to pomyśl dzięki, i ja na tą myśl odpowiem myśląc również, NIE MA ZA CO. no (:

za uszanowanie powyższej myśli..jestem wdzięczna

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwannapiecha.com annpiecha.carbonmade.com
digarty120 komentarze2819 posty na forum4

komentarze
~Judgement    05.08.2008 @20:51:26
nie ja to po prostu lubie.
_______
and I tried..anything, not suicide..and YES it cross my mind..
~eraserhead    05.08.2008 @19:26:44
heh, dobre .
(...)
"(powinnaś dostać medal za komentarze. jak widzę, pod petycją podpisałoby się jeszcze parę osób)".
A ja na to - nie . Ona poprostu się nudzi! ;^P .
~Tuxedo    05.08.2008 @13:35:01
aha.
(powinnaś dostać medal za komentarze. jak widzę, pod petycją podpisałoby się jeszcze parę osób)
~BoogieMan    05.08.2008 @08:19:14
No masz rację z tą wieżą Już zmieniłem opis
~fredmadison    05.08.2008 @01:09:00
dzieki za ciekawy komentarz!!!
_______
Bez odchyleń od normy niemożliwy jest postęp.
~BoogieMan    04.08.2008 @23:42:41
Twoje komentarze zawsze są "obszerne" i "głębokie" Szkoda ze ja czasem nie jestem taki "wylewny" Pozdrowionka !!
~sweetbeat    04.08.2008 @21:35:15
heh.. bo tego drugiego nie było
~kajmanesku    04.08.2008 @12:58:01
pobawcie sie z nieiwasta
Moja niewiasta nie lubi takich miejsc :P
Lubie takie miejsca bez ludzi chyba ze sa to autochtoni tam mieszkajacy :D
Pozdrawiam
i Rowniez udanego dnia Zycze
_______
"W fotografii barwnej pokazujesz kolor ubrań fotografowanych, w czarno-białej powinieneś pokazać ich duszę" (autor nieznany)
~kazecepe84    04.08.2008 @01:23:00
dzieki za tak wyczerpującą wypowiedź.
choć zastapiłbym "przewspaniały wyraz " na przećpany
-dogstar    04.08.2008 @00:55:06
thx
~monikita    02.08.2008 @18:34:54
zmieniłam rozmiar fotki teraz chyba lepiej się ogląda PS. to nie siostra a córa Pozdrawiam
^perfectdream    02.08.2008 @10:23:05
dziekuje za piekne slowa
~Paciocha    01.08.2008 @14:55:07
Hmm nie spodziewałem się że ktoś też to dostrzeże. Niestety ten mój ukochany (w tej części świata) zakątek jest piekielnie trudny do fotografowania. I bynajmniej nie przez to co stworzyła natura (która jest zawsze życzliwa by ją ująć nie tylko w obraz), ale przez ludzi, a właściwie czego tam dokonali. Z kilku serii jakie tam popełniłem niestety tylko parę prac nadaje się do czegokolwiek bo... pozostałe są jedynie zbiorowiskiem najróżniejszych śmieci, które wręcz wrzucają się przez szkło obiektywu...
Dzięki serdeczne i życzę udanych realizacji.
_______
...uczeń przerósł mistrza...
~kajmanesku    01.08.2008 @14:35:53
myślę ze to nie ryba a jakieś cus innego bliżej nieokreślonego :P
Pozdrawiam
_______
"W fotografii barwnej pokazujesz kolor ubrań fotografowanych, w czarno-białej powinieneś pokazać ich duszę" (autor nieznany)
~KamilJakubJamroziak    01.08.2008 @14:34:39
_______
are you watching closely?
~ZUKU    01.08.2008 @12:48:44
lezalem na ziemi robiac to zdjecie sie mnie wydaje ;]
_______
Ludzie układają słowa tak, by te ich uprawiedliwiały.
~BoogieMan    01.08.2008 @08:30:39
Cóż za wyczerpujący komentarz Aż przyjemnie się czyta takie komentarze
~Bazyllia    31.07.2008 @15:37:24
Również pozdrawiam
_______
„A co robią Jaguary?...Spytał Prosiaczek z iskierką nadziei, że nic”
~Miyokin    31.07.2008 @15:30:59
nie wiem właśnie
_______
<glodek>
~Miyokin    31.07.2008 @15:25:19
Dzięki dzięki
_______
<glodek>
~Miyokin    31.07.2008 @15:24:29
Jakże mogłabym tego nie wiedzieć
Zapraszam na moją stronę: http://www.zielona-oliwka.pl
_______
<glodek>
~Miyokin    31.07.2008 @15:22:31
Dziękuje ślicznie
_______
<glodek>
~MTosT    31.07.2008 @11:17:27
Bardzo, bardzo Ci dziękuję za miłe słowa! Pozdrawiam serdecznie!
~SonyL    31.07.2008 @09:57:08
bardzo dziękuje za komentarz
~Pionio    31.07.2008 @09:21:21
Niestety kładka z której robiłem tą fotkę jest w trakcie rozbierania
_______
Pozdrawiam, Pionio
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt